آر.ال. استاین
 
بفرمایید دانلود
دانلود هر چیزی که بخواهی دنیای دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید این وبلاگ برای فارسی زبانان که گاهی سری به اینترنت میزنند هست . مهم نیست که همیشه میای یا الان اتفاقی اومدی و دیگه ام نمیای ، مهم اینه .خوشحالم که وبلاگ من اومدی من بچه ی .....هستم اگه نمی ترسی باید بگم که من خون آشامم ، البته نه از اون مدل تو فیلما ، عاشق خون دخترام . همه ی دوستای دخترم انگشت هاشون زخمه.تا بعدا
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 11 آبان 1390برچسب:مقاله ها اشخاص, :: 12:25 ::  نويسنده : hidden

آر.ال. استاین

.

آر.ال. استاین

آر.ال.استاین (به انگلیسی: R.L.Stine) نویسندهٔ معروف آمریکای است که مجموعه‌های تالار وحشت (اتاق کابوس)، مورمور (در ایران تحت عنوان دایره وحشت و ترس و لرز نیز ترجمه شده) برای نوجوانان و سری خیابان ترس را علاوه بر نوجوانان برای بزرگسالان نیز به نگارش درآورده است.

از او با عنوان استفن کینگ کودکان یاد می‌کنند.

در بارهٔ نویسنده .

استاین می‌گوید:" وظیفهٔ بزرگی دارد و آن سیخ کردن مو بر اندام بچه هاست" کتاب‌های او با فروش بیش از ۲۵۰ نسخه در سطح جهان او را به پر فروش‌ترین نویسندهٔ کودک تبدیل کرده‌است . او هم اکنون همراه همسرش جین(jane)و پسرش مت (matt)زندگی می‌کند. استاین می‌گوید:"من عاشق این هستم که خواننده‌هایم را به جاهای ترسناک ببرم آیا می دانید ترسناک‌ترین مکان کجاست؟این محل ذهن خود شماست."

 

عناوین آثار استاین که در ایران ترجمه شده اند .


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت12:51---5 تير 1392
بابانابقه نشستی تاریخ ادبیات برامون گذاشتی دانلود کتاب و بزار

اسي
ساعت21:05---4 خرداد 1392
ايا دانلودكتاب مورد نظردرشبكه موجود نمي باشد

غزل
ساعت13:01---23 ارديبهشت 1392
پس چرا دانلودش رو نمیزاری؟؟؟؟؟؟ فک کردی هنر کردی فقط اسم کتاب رو گذاشتی !!؟ چرت ترین وبلاگی بود که تاحالا دیدم بای بای!!!!!!:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:

نام کتاب

نام مجموعه

ناشر

مترجم

سال انتشار

توضیح

کلبه وحشت

 

سبزان

فاطمه آرین‌نژاد

۱۳۸۳

شامل ۱۰ داستان

فراموشم مکن

تالار وحشت

ویدا

غلامحسین اعرابی

چاپ ششم: ۱۳۹۰

 

اسم من اهریمن

تالار وحشت

ویدا

غلامحسین اعرابی

چاپ ششم: ۱۳۹۰

 

دروغگو، دروغگو

تالار وحشت

ویدا

غلامحسین اعرابی

چاپ ششم: ۱۳۹۰

 

کمد شماره ۱۳

تالار وحشت

ویدا

غلامحسین اعرابی

چاپ ششم: ۱۳۹۰

 

دفتر خاطرات، من مرده‌ام

تالار وحشت

ویدا

غلامحسین اعرابی

چاپ ششم: ۱۳۹۰

 

مرا جانور می‌نامند

تالار وحشت

ویدا

محمد قاسم‌زاده

چاپ چهارم: ۱۳۹۰

 

جیغ

تالار وحشت

ویدا

محمد قاسم‌زاده

چاپ چهارم: ۱۳۹۰

 

دختر سایه

تالار وحشت

ویدا

محمد قاسم‌زاده

:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1