شعر حسنی ورژن جدید
 
بفرمایید دانلود
دانلود هر چیزی که بخواهی دنیای دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید این وبلاگ برای فارسی زبانان که گاهی سری به اینترنت میزنند هست . مهم نیست که همیشه میای یا الان اتفاقی اومدی و دیگه ام نمیای ، مهم اینه .خوشحالم که وبلاگ من اومدی من بچه ی .....هستم اگه نمی ترسی باید بگم که من خون آشامم ، البته نه از اون مدل تو فیلما ، عاشق خون دخترام . همه ی دوستای دخترم انگشت هاشون زخمه.تا بعدا
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:مقاله ها, :: 15:35 ::  نويسنده : hidden

شعر حسنی

 

جدید علاف و چش چرون بگوموی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ، واه واه واهنه سیما جون ،نه رعنا جوننه نازی و پریسا جونهیچ کس باهاش رفیق نبودتنها توی کافی شاپنگاه می کرد به بشقاب !باباش می گفت : حسنی می ری به سر بازی ؟نه نمی رم نه نمی رمبه دخترا دل می بازی ؟!نه نمی دم نه نمی دمگل پری جون با زانتیاویبره می رفت تو کوچه هاگلیه چرا ویبره میری ؟دارم میرم به سلمونیکه شب برم به مهمونیگلی خانوم نازنین با زانتیای نقطه چینیه کمی به من سواری می دی ؟!نه که نمی دمچرا نمی دی ؟واسه اینکه من قشنگم ، درس خونم وزرنگماما تو چی ؟نه کا رداری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خیال داریموی ژلی،ابرو کوتاه،زبون دراز ،واه واه واهدر واشد و پریچهبا ناز اومد توو کوچهپری کوچولو ، تپل مپولو ، میای با من بریم بیرون ؟مامان پری ،از اون بالانگاه می کرد توو کوچه را
دختر ریزه میزهحسابی فرز وتیزهاما تو چی ؟نه کار داری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خیال داریموی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واهنازی اومد از استخرتو پوپکی یا نازی ؟من نازی جوانممیای بریم کافی شاپ؟نه جانمچرا نمی ای ؟واسه اینکه من صبح تا غروب ،پایین ،بالا ،شمال ،جنوب ،دنبال یک شوهر خوباما تو چی ؟نه کار داری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خیال داریحسنی یهو مثه جترسید به یک کافی نتآن شد ورفت تو چت روومگپید با صدتا خانووم!هیشکی نگفت کی هستی ؟چی کاره ای چی هستی ؟تو دنیای مجازیعلافی کرد وبازیخوشحال وشادمونهرفت ورسید به خونهباباش که گفت: حسنی برات زن بگیرم ؟اره می خوام اره میخوامچاهارتا شرعا بگیرم ؟اره می خوام اره میخوامحسنی اومد موهاشویه خورده ابروهاشودرست وراست وریس کردرفت و توو کوچه فیس کردیه زن گرفت وشاد شدزی زی شد و دوماد شد !

 

حسنی نگو جوون بگو

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

 

 

برو خونه تون تورا بخدا

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

 

 

موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واه

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1