ایلوش خوشابه
 
بفرمایید دانلود
دانلود هر چیزی که بخواهی دنیای دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید این وبلاگ برای فارسی زبانان که گاهی سری به اینترنت میزنند هست . مهم نیست که همیشه میای یا الان اتفاقی اومدی و دیگه ام نمیای ، مهم اینه .خوشحالم که وبلاگ من اومدی من بچه ی .....هستم اگه نمی ترسی باید بگم که من خون آشامم ، البته نه از اون مدل تو فیلما ، عاشق خون دخترام . همه ی دوستای دخترم انگشت هاشون زخمه.تا بعدا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 12 آذر 1390برچسب:مقاله ها اشخاص, :: 16:7 ::  نويسنده : hidden

 

ایلوش خوشابه

 

ایلوش خوشابه

زمینه فعالیت

بازیگر

ملیت

ایرانی

تولد

۱۳۱۱ خورشیدی
ارومیه

سال‌های فعالیت

۱۳۳۳-۱۳۵۲
۱۳۷۱-۱۳۷۴

صفحه در وب‌گاه IMDb

صفحه در وب‌گاه سوره

ایلوش خوشابه (تولد ۱۳۱۱ خورشیدی) که در اروپا به ریچارد لویدمعروف است بازیگر ایرانی است.

زندگی نامه

ایلوش خوشابه که در اروپا به ریچارد لوید معروف است در سال ۱۳۱۱ در شهر ارومیه به دنیا آمد از کودکی علاقه وافری به ورزش داشت.

بهمین دلیل در زمینه پرورش اندام شروع به فعالیت نموده و در سال ۱۳۲۷ زمانیکه شانزده سال بیشتر نداشت ضمن شرکت در مسابقه زیبایی اندام کشور بر همه رقبای خود پیروز شده و عنوان «آقای ایران» را بدست آورد. این امر باعث شد که تهیه کنندگان فیلم از وی دعوت نمایند تا در فیلمهای قهرمانی شرکت کند.

فعالیت‌های سینمایی

ایلوش از سال ۱۳۳۳ وارد فعالیت هنری شد و برای اولین بار در فیلم «امیر ارسلان نامدار» در نقش امیر ارسلان ظاهر شد. پس از آن در فیلمهای «قزل ارسلان» و «بیژن و منیژه» ظاهر شد.

پس از اتمام کار بازی در فیلم اخیر ایلوش سفری به آمریکا نمود و در این کشور توانست عنوان قهرمان زیبایی اندام و کشتی کج شهرهای لوس آنجلس و سکرامنتو را بدست آورد. در بازگشت از آمریکا در فیلم «دندان افعی» بازی کرد در سال ۱۳۴۰ از طرف استودیو یولو فیلم جهت شرکت در فیلم ولکان خدای جنگ (امیمو سالوی)به ایتالیا دعوت شد. از آن تاریخ کار خود را در کشور ایتالیا ادامه داد و در این مدت در چند فیلم از جمله «پسر ژوپیتر» «علی بابا» - «سامسون و دلیله» - «برادران شکست ناپذیر» - و «هفت تیر کشها ی نفرین شده»ایفای نقش کرد و از این راه شهرت و محبوبیت بین‌المللی نصیب وی گردید. ایلوش در سال ۱۳۴۵ طبق دعوتی که از وی به عمل آمده بود برای شرکت در فیلم «حسین کرد شبستری» برای مدت دو ماه به ایران آمد و پس از اتمام کار این فیلم مجددا به ایتالیا برگشت.

 

فیلم‌شناسی

با نام ابلوش [ویرایش]

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1